Karriär

Supporttekniker

Underlätta dina kunders vardag med smartare teknik. 

Om Tjänsten

HOS står i en fas att utöka vår leverans med ett nytt support-team i Stockholm.

I rollen kommer du vara bland dem första att lära dig deras nya ärendehanteringssystem Zendesk och dina primära dagliga uppgifter kommer innefatta kundsupport, ärendehantering och att kontinuerligt skapa, förbättra och uppdatera processerna inom kundtjänsten.


Vi söker dig som: 
Du är social och har lätt att skapa nya kontakter och är Service minded

Att du känner dig bekväm och trygg med en direkt kunddialog

Tar eget ansvar över både kunder och att planera upp ditt vardagliga arbete.
Du har erfarenhet av IT/Telekom i form av support/onsite



Övrigt
Vi tror att du har gedigen erfarenhet som supporttekniker, 1st line eller kundtjänst och är duktig kommunikativt för att få fram ditt budskap och skapa förtroende. Du har god förståelse för IT/Teknik/Telefoni och förstår på så sätt kundens behov. Dina personliga egenskaper är viktiga för oss då dem behålla den atmosfär vi har idag. Våra medarbetare kännetecknas av en affärsmässig och kundorienterad attityd, samt förmåga att snabbt ta till sig ny information och omvandla den till kreativa lösningar. Du respekterar dina kollegor och har en stark vilja att dela med dig av dina kunskaper till andra.